برای استفاده از فرصت‌ها، شرکت تحقیقات تجاری به شرکت‌های محصولات فلزی مانند توان کاوش شکیبا توصیه می‌کند بر روی محصولات کربن صفر خالص فولادی ، تمرکز بر محصولات تولیدی افزودنی‌های فلزی و آهن ، تمرکز بر استفاده از اینترنت اشیا (IoT)، گسترش در بازارهای در حال ظهور، تمرکز کنند که البته در این لینک قابل مشاهده است. به تمرکز بر بازارهای توسعه یافته، ارائه قیمت های رقابتی، شرکت در نمایشگاه ها و رویدادها و همچنان به هدف قرار دادن صنایع با مصرف نهایی در حال رشد ادامه دهید.

 
 
 
 
تقسیم بندی بازار محصولات فلزی در توان کاوش شکیبا
محصولات فلزی بر اساس نوع، نوع فلز و کاربر نهایی تقسیم بندی می شوند.
بر اساس نوع -
محصولات فلزی بر اساس نوع تقسیم می شوند:
الف) کالاهای  مهر شده
ب) کارد و چنگال و ابزار دستی
ج) فلزات معماری و سازه
د) دیگ بخار
ه) تانک
و) کانتینر حمل و نقل
ز) سخت افزار
ح) محصولات فنری و سیمی
ط) ماشین آلات
ی) محصول تبدیل شده
ک) پیچ
ل) مهره و پیچ
م) روکش شده
ن) حکاکی شده
o) محصولات فلزی عملیات حرارتی شده
ص) شیرهای فلزی
q) سایر محصولات فلزی ساخته شده
فلزات معماری و سازه بزرگ‌ترین بخش بازارمانند توان کاوش شکیبا محصولات فلزی بود که بر اساس نوع تقسیم‌بندی شده‌اند و 21.8 درصد از کل بازار را در سال 2021 به خود اختصاص دادند. انتظار می‌رود که در آینده، ماشین‌آلات، محصولات تبدیل شده و بخش پیچ، مهره و پیچ و مهره، بخش‌هایی باشند. سریعترین بخش در حال رشد در بازار محصولات فلزی به تفکیک نوع، با CAGR 9.3٪ طی سالهای 2021-2026.
الف) کالاهای جعلی و مهر شده بر حسب نوع -
بازار کالاهای جعلی و مهر شده بر اساس نوع تقسیم بندی می شود:
الف) کالاهای آهنگری آهن و فولاد
ب) کالاهای جعلی غیر آهنی
ج) کالاهای رول سفارشی
د) قطعات متالورژی پودر
ه) تاج فلزی
و) بسته شدن
ز) سایر کالاهای مهر فلزی
تاج فلزی، بسته‌بندی و سایر کالاهای مهر فلزی بزرگترین بخش بازار کالاهای جعلی و مهر شده بر حسب نوع بودند که 38.1 درصد از کل را در سال 2021 به خود اختصاص دادند. انتظار می‌رود که بخش کالاهای آهنگری غیر آهنی سریع‌ترین رشد را داشته باشد. بخش در بازار کالاهای جعلی و مهر شده به تفکیک نوع، با CAGR 9.7 درصد طی سال‌های 2021-2026 تقسیم‌بندی شده است.
ب) کارد و چنگال و ابزار دستی بر حسب نوع –
بازار کارد و چنگال و ابزار دستی بر اساس نوع تقسیم بندی می شود
الف) ظروف فلزی آشپزخانه
ب) ظروف
ج) کارد و چنگال
د) ظروف تخت
ه) تیغ اره
و) ابزار دستی
تیغه اره و ابزار دستی بزرگترین بخش بازار کارد و چنگال و ابزار دستی بودند که بر اساس نوع تقسیم بندی شده بودند و 66.6٪ از کل را در سال 2021 به خود اختصاص دادند. انتظار می رود که بخش تیغه اره و ابزار دستی سریع ترین بخش در حال رشد در کارد و چنگال باشد. و بازار ابزارهای دستی بر اساس نوع، با CAGR 8.6٪ در طول سال های 2021-2026 تقسیم شده است.
ج) فلزات معماری و سازه بر حسب نوع –
بازار فلزات معماری و سازه به دو بخش تقسیم می شود
الف) صفحه کار و محصولات ساختاری ساخته شده
ب) زینتی
ج) محصولات فلزی معماری
محصولات فلزی زینتی و معماری بزرگترین بخش از بازار فلزات مانند آهن معماری و سازه ای بود که بر اساس نوع تقسیم بندی شده بودند و 53.5 درصد از کل در سال 2021 را به خود اختصاص دادند. انتظار می رود که بخش محصولات فلزی زینتی و معماری سریع ترین بخش در حال رشد را در سال 2021 داشته باشند. بازار فلزات معماری و سازه بر اساس نوع، در CAGR 8.7٪ در طول سال های 2021-2026 تقسیم شده است.
د) دیگ بخار، مخزن و کانتینر حمل و نقل بر اساس نوع -
بازار دیگ بخار، مخزن و کانتینر حمل و نقل بر اساس نوع تقسیم می شود
الف) دیگ برق و مبدل حرارتی
ب) مخزن فلزی (سنگر سنگین)
ج) قوطی فلزی
د) جعبه
ه) سایر ظروف فلزی (نور سنج)
قوطی فلزی، جعبه، و سایر ظروف فلزی (سنج نور) بزرگترین بخش بازار دیگ بخار، مخزن و کانتینر حمل و نقل بود که بر اساس نوع تقسیم شده بود و 55.3٪ از کل را در سال 2021 به خود اختصاص داد. و سایر بخش ظروف فلزی (سنج نور) انتظار می‌رود که سریع‌ترین بخش در حال رشد در بازار دیگ بخار، مخزن و کانتینر حمل و نقل به تفکیک نوع، با CAGR 8.5٪ طی سال‌های 2021-2026 باشد.